Βιταμίνες για τα μαλλιά

0
23
βιταμίνες για τα μαλλιά

Οι περισσότερες γυναίκες επιθυμούν μακριά και υγειή μαλλιά. Και είναι φυσικό να επιθυμούν το καλύτερο για την εξωτερική τους εμφάνιση. Είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά της εμφάνισης που μπορεί να δώσει άλλον αέρα στην αυτοπεποίθηση μιας γυναίκας. Υπάρχουν όμως τροφές πιο πλούσεις σε βιταμίνες για τα μαλλιά?

Το επιθυμητό αποτέλεσμα των μακριών μαλλιών έρχεται από τις σωστές διατροφικές επιλογές και από την καλή κατάσταση των γονιδίων. Η διατροφή είναι βασικό συστατικό της καλής υγείας αλλά και της καλής υγείας των μαλλιών κατ’ επέκταση. Υπάρχουν βιταμίνες που λαμβάνονται με συγκεκριμένες τροφές. Οπότε βάλτε αυτές τις τροφές στην καθημερινότητα σας και θα έχετε καλύτερη υγεία στα μαλλιά σας.

Βιταμίνες για τα μαλλιά

Βιταμίνη Α ωφελεί την σωστή ανάπτυξη των κυττάρων του ανθρώπου και κατά συνέπεια υποκινεί την καλή ανάπτυξη των κυττάρων της τρίχας. Τα μαλλιά του ανθρώπου έχουν ακόμη μεγαλύτερες ανάγκες σε βιταμίνη Α γιατί τα κύτταρα τους αναπτύσσονται με μεγαλύτερους ρυθμούς. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η βιταμίνη αυτή έχει σχέση με την ενυδάτωση της επιδερμίδας και της παραγωγής σμήγματος. Ένα από τα προβλήματα του τριχωτού της κεφαλής είναι και η ξηροδερμία. Οπότε μπορείτε να απαλλαγείται από αυτήν τρώγοντας τις κατάλληλες τροφές.

Τροφές με βιταμίνη Α: Καρότο, σπανάκι, κολοκύθια, γαλακτοκομικά κ.α.

Ας δούμε όμως που κρύβεται η βιταμίνη Α: Μπορείτε να την λάβετε από τα γαλακτοκομικά και ζωϊκά προϊόντα όπως το κρέας, το γιαούρτι, τα αυγά και το γάλα. Ωστόσο τροφές με μεγάλη συγκέντρωση σε βιταμίνη Α είναι το σπανάκι, το καρότο, τα κολοκύθια. Πρακτικά οι φυτικές επιλογές έχουν καροτένιο, το οποίο ο οργανισμός μας το μεταλάσσει σε βιταμίνη Α.

Η βιταμίνη Β βοηθά την καλή υγεία των μαλλιών

Συγκεκριμένα και περισσότερο συστήνεται η βιταμίνη Β7 την οποία μπορείτε να την βρείτε στην καθημερινή σας διατροφή ήδη. Μπορείτε να τρώτε περισσότερα αμύγδαλα ωμά που είναι καλύτερα για την υγεία σας συνολικά. Τα καρύδια είναι επίσης καλή πηγή, τα αυγά, η γλυκοπατάτα, πολλά από τα όσπρια αλλά και η σαρδέλα από τα ψάρια.

Η βιταμίνη C έχει πολλά να προσφέρει στον άνθρωπο

Τι να αναφέρει πρώτο και τι τελευταίο κανείς για τα ωφέλη της βιταμίνης C στον ανθρώπινο οργανισμό. Οι ελεύθερες ρίζες είναι η πηγή του κακού που ονομάζεται πρόωρη γήρανση. Οι ελεύθερες ρίζες προκαλούν την ίδια συνέπεια και στα μαλλιά του ανθρώπου.

Φράουλες, ακτινίδιο, πορτοκάλι

Η βιταμίνη C, είναι γνωστό από πολλές έρευνες και μελέτες ότι έχει πολύ ισχυρή δράση ενάντια στην οξείδωση. Επιπρόσθετα υποκινεί την παραγωγή κολλαγόνου.

Το κολλαγόνο, εκτός από την επιδερμίδα, το χρειάζεται και η τρίχα για την αναδόμηση της.

Την βιταμίνη αυτή μπορείτε να την πάρετα από το ακτινίδιο, τα πορτοκάλια, τις φράουλες αλλά και από την πιπεριά.

Η βιταμίνη του “ήλιου” βοηθά επίσης

Έρευνες έχουν δείξει ότι την D μπορεί να την συνθέσει ο οργανισμός όταν εκτίθεται στον ήλιο. Το παράδοξο είναι ότι οι μεσογειακοί λαοί κατά μέσο όρο έχουν μειωμένα επίπεδα σε D σε σχέση με τους βόρειους λαούς. Την βιταμίνη D μπορούμε να την βρούμε σε λιπαρά ψάρια, στο μανιτάρι αλλά και στα αυγά.

Η βιταμίνη της νεότητας και της ομορφιάς

Δεν είναι άλλη από την βιταμίνη Ε που έχει ισχυρή αντιγηραντική δράση λόγως της αντιοξειδωτικής της ιδιότητας.

Αβοκάντο, πλούσιο σε βιταμίνη Ε

Όμοια δηλαδή με την ιδιότητα της βιταμίνης C και μπορεί να φάει κάποιος αβοκάντο που έχει από τις μεγαλύτερες συγκεντρώσεις σε βιταμίνη Ε. Επίσης τα αμύγδαλα έχουν βιταμίνη Ε αλλά και το σπανάκι.

Η καταπολέμηση της οξείδωσης αντανακλάται και στα μαλλιά όπως και στο δέρμα. Για αυτόν τον λόγο πολλά προϊόντα καλλύντικής περιποίησης έχουν σαν βάση το αβοκάντο ή και το δαφνέλαιο. Τα έλαια αυτά έχουν τις βιταμίνες και τις αντιοξειδωτικές ιδιότητες που χρειάζονται τα μαλλιά για να είναι λαμπερά, μακριά και υγιή.